2010. május 24., hétfő

Puding

Ritkán készítek pudingot, hogy miért? Mert nem igazán szeretem, sem az állagát, sem a pudingok ízét, nem kedvelem, hogy hidegen kell fogyasztani. Csak a férjem kedvéért szoktam önmagában főzni, pedig szeretem a gyorsan és egyszerűen elkészíthető édességeket. A pudingot én inkább süteményekbe szoktam tenni, krémként vagy liszt helyett.

Lelkes rajongója vagyok viszont a Lindt termékeknek és pár éve rendszeresen meglátogatom a magyar határ közelében lévő Lind Outlet-et. Egy kis üzlet, teli – teli csokoládéval, sütéshez csokoládé alapanyagokkal, néha figyelni szükséges az árakat, mert a szomszédos MERKUR üzletben jobb akciók is vannak.

Mindenesetre minden terméküket alaposan áttanulmányozok, olvasgatok, hogy az újdonságokat elsőként fedezzem fel. A pudingot mindig nagy ívben elkerültem, de a legutolsó látogatásunk bekerült egy doboz a kosaramba.

Elkészítettem (1 dobozban 2 adag található) a felét és bár nem lett a kedvenc édességem, de meglepően finom volt, krémes és csokis, melegen az íze, mintha csoki fagyit ennék.

Ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: