2010. október 17., vasárnap

Gyermely



Mióta befejeztük az egyetemet, keressük a módját, hogy legalább évente kétszer összejöjjünk, beszélgessünk.
A fő szervező - hogy aki ráér tuti ott legyen, megtalálja a helyszínt, süssön-főzzön, stb.- Szabó Judit, aki az egyetemen anyánk helyett, anyánk volt, szívét - lelkét kitette értünk.
Itt a lenti képeken ő látható fehér blúzban.
A meghívást idén ősszel Tóth Judit társunknak és családjának köszönhetjük, egy kellemes estét töltöttünk a Tóth Család pincéjében, finom ételek és jó borok és egymás társaságában.
Juditék nemcsak isteni borokat kínáltak, hanem megkóstolhattuk a dán szarvas pörköltjét, melynek nincs párja. Sajnos én nem vittem fényképezőgépet, így az ételekről igen kevés fénykép készült.
Mindenki hozott valami édességet, Adri tiramisut, mákos sütit, Zsolt kétféle süteményt, melyet saját kezűleg készített, Gabi diós sütit liszt nélkül, én liszt nélküli túrótortát.


A csoport pár év alatt bővült Ninával és Andirssal, akik nagyon jól érezték magukat az este folyamán, hiszen mindenki imádja őket.





Kedves Judit!
Köszönjük a szuper estét!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Pálmácska!

Köszönjük szépen a fotókat.
Nagyon jók, beszédesek.

Örültem, hogy eljöttetek, jól éreztétek magatokat.
Jövőre újból szívesen látlak bennetket.

Puszi Mindenkinek?

Judit

Unknown írta...

Szia Pálmácska!

Köszönjük szépen a fotókat.
Nagyon jók, beszédesek.

Örültem, hogy eljöttetek, jól éreztétek magatokat.
Jövőre újból szívesen látlak bennetket.

Puszi Mindenkinek?

Judit