2011. május 23., hétfő

Krémsajtos muffin

Ma vendéget várok, úgyhogy gondoltam csinálok valami könnyű sütit, persze olyan meleg van, hogy arra gondoltam nem édeset, a hanem sósat sütök, persze valami nagyon egyszerűt, semmi megerőltetés, semmi agymunka. Így találtam rá a Rama oldalon a Sajtkrémes virslis muffinra. A süti elkészítése tényleg gyerekjáték és kb. 1 óra alatt meg van a sütéssel együtt.

A recept:

20 dkg liszt, 30 dkg krémsajt (én 3 db tömlőset használtam, ahogy a recept ajánlja), 4 tojás, 1 dl tej, 2-3 evőkanál olaj, 1 sütőpor, kicsi só, fűszerek (nálam ez volt a bors és a petrezselyem zöldje) , 2 db virsli, sajt a tetejére (ezt kihagytam, mert nem volt itthon sajt).

A 4 tojást a tejjel a krémsajttal és az olajjal összekeverem, hozzáteszem a lisztet, a sütőport, a sót és a fűszereket. Jól kikavartam.

A muffin sütőbe beletettem a papír kapszlikat és félig megtöltöttem a masszával rátettem a feldarabolt virslit és ezután a maradék tésztával eltemettem őket. Be a sütőbe (amit előmelegítettem) és kb. 20 perc alatt megsült.

Sajnos elkezdtem közben netezni, úgyhogy picit megsült az alja, de azt eltekintve, hogy nem lehet elegánsan elfogyasztani, más kár nem érte.

Nincsenek megjegyzések: