2012. szeptember 13., csütörtök

Cake Pop

Mi is az a Cake pop? Sütemény? Nem. Nyalóka? Nem. Csokoládé? Nem. 
Igazából nem is tudom meghatározni, talán sütigolyó, pálcikákon. No mindegy, nekem nagyon bejönnek és rájöttem imádom készíteni. Olyan cukik.
Már egyszer csináltam, akkor a vörösbársony torta tésztájából és krémjéből. 
Most külön sütöttem nekik kakaós lepényt.
Recept: 1 tojás, 25 dkg cukor, 2,5 dl tej, 4 dkg kakaó, 25 dkg liszt, 1 sütőpor, 1 vanília rúd. 
A tojást habosra kell keverni a cukorral, beletesszük a vanília rúd belsejét és a tej felét, közben kavargatjuk. Ezután a kakaót  és a sütőporos lisztet. Sütőpapíros tepsibe kell tenni (pici tepsi) és kisütni.
Mikor kisült és kihűlt összemorzsoltam egy tálba.
A krém amivel összegyúrtam a világ legegyszerűbb krémje, két doboz milli mia vanília túrókrémet kikavartam egy kis vajjal és összegyurmászoltam a morzsával. Betettem a hűtőbe fél órára, utána golyókat formáltam belőle, kicsit nagyobbakat, mint szívem szerint csináltam volna. Otrok Gyuri volt kollégám megjegyezte a facebookon, hogy lehetnének nagyobbak és arra gondoltam, hogy valószínűleg mindenki ezt gondolja, mit kezd az ember egy fél falat sütivel? Úgyhogy Gyuri, ezek nagyobb golyók, mint a múltkoriak. Ismét a hűtőbe tettem őket. Beleszurkáltam a pálcákat, de úgy hogy már olvadt csokiba mártottam és újra a hűtőbe tettem, hogy dermedjen a csoki, ezután bevontam csokival és megszórtam cukorgyönggyel. Sajna még így is volt , amelyik lecsúszott, gondolom lehúzta a súlya.... :) 
Holnap vendégek jönnek, kíváncsi vagyok mit szólnak a sütihez.

Nincsenek megjegyzések: