2008. december 30., kedd

ÉM-18

Wok'n Roll ázsiai étteremben a barátnőmmel ettünk mikor karácsony előtt az SCS-ben jártunk. Természetesen miután vagy mielőtt ettünk jól elfelejtettem képet készíteni. Úgyhogy a kép a netről van letöltve és miközben keresgéltem, találtam egy nagyon jó osztrák blolgot. Az írója több szempontból nézi az éttermeket, sőt ő nemcsak az éttermeket értékeli, hanem különböző élelmiszerekről (csokoládé, gyümölcslé, joghurt, stb.) írja meg a véleményét.
http://tweezer.at

Egyszóval a blog írója lefényképezte az éttermet, amit én nem tettem meg, úgyhogy most csak fűszereket tettem be.

Visszatérve az ételekhez, étteremhez. A bevásárlóközpontban rengeteg ember megfordul és rengeteg az étterem. Mivel Gabi valami csípőset szeretett volna enni, kikötöttünk az ázsiai konyhánál. Az étlap csak ázsiai ételeket tartalmaz, de szerintem mindenki talál magának ízlése szerint megfelelő ételt. A rendelést megkönnyíti, hogy az ételek le vannak fényképezve, tehát látjuk is, hogy mit rendeltünk.
A rendelés felvétele után kb. 15 perc múlva hozzák is az ételt. Ha nem a külső részre ültünk volna, akkor az ételek elkészültét nyomon lehet követni, mert a konyha nem egy ajtó mögött található, hanem az teljesen nyitott.
Az ételek közül külön kiemelném a Soto levest, mely már évek óta nagy kedvencem. Itt is finoman készítik el.
A kiszolgálás gyors és kedves volt.
Értékelés: 7 pont.

Nincsenek megjegyzések: