2008. december 30., kedd

ÉM-19

Az Amigó Étterem és Pizzériában kollégáimmal voltam egy siófoki értekezlet után. Természetesen itt sem készítettem fényképeket, viszont aki szeretné megnézni a http://www.amigopizzeria.hu/ -n rengeteg képet és ismertetőt olvashat a vendéglőről.

Kiegészítés 2009. 01. 09.: Szilárd kollégám időközben készített képeket! Köszönöm.
Már többször jártunk itt és az étel minőségében, a kiszolgálásban, a tisztaságban soha nem csalódtunk. Egyedüli problémánk a két étel közötti eltelt idő nagysága szokott lenni, de elképzelhető, hogy ez azért ilyen sok, mivel kb. 20 főnek kell egyszerre friss, meleg ételt előállítani, tálalni. Tudom, hogy sok helyen már általános, de mindig imádom, hogy mikor kirakják a főételhez a tányérokat, azok elő vannak melegítve. :)
A menü most halászlé volt, frissen sültek és tiramisu. Sajnos a desszertből már nem tudtam enni, mert az adagok óriásiak és a főételnél kidőltem.
Fűszerezésük az én ízlésemnek megfelel, figyelnek arra, hogy azok akik a csípős ételeket szeretik is elégedettek legyenek. Továbbá a vegetáriánusok is több féléből tudnak választani az étlapról, igaz az általános brokkoli vagy karfiol felhozatalból.

Értékelés: 7 pont.

Nincsenek megjegyzések: