2010. február 14., vasárnap

Torták

Pár hét alatt állandó vásárlói lettünk a Zila Cukrászdának, melyről már írtam.
Folyamatosan teszteljük a finomabbnál finomabb süteményeit. Mikor nézem a kínálatukat, mindig megakad a szemem a sós típusú tortákon. Ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy a szülinapomat libamájas tortával fogjuk megünnepelni. Sutba dobjuk a családi hagyományokat ( feketeerdő torta, csoki torta stb.) SÓS íz világ lesz. Ezen ötletemet megosztottam a férjemmel, aki közölte, hogy ő bizony nem hajlandó a családi sütizésen részt venni, ha májkrémes kiflit kell ennie. Családi háborút elkerülvén rendeltem egy madártej tortát is. Be kell vallani az egész családom tisztes távolságból nézegette a tortát és nővérem megállapította, a díszítés (földi paradicsom - tuti nem így hívják, mert nem találtam meg a neten) mérgező. Ettől kezdve már senki nem nagyon akart enni belőle, végül felvágtuk, megkóstoltuk, megállapítottuk, hogy többet ilyet nem kell venni és megettük a madártej tortát.



1 megjegyzés:

kispramuk írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.