2010. február 9., kedd

ÉM-43

Ma délelőtt, mikor beléptem a kolléganőm (H. Barbara) irodájába, halkan megjegyezte, hogy már elég régen nem történt bejegyzés a blogba. Elsőre elkezdtem magyarázkodni, idő hiányra, fényképezőgép hiányra fogtam. Már-már az a feltételezés is végigfutott Barbiban, hogy nem voltunk étteremben.
Sajnos be kell vallani, a kérdés jogos, étteremben voltunk, de nem írtam róla.
Januárban a kollégáimmal egy oktatáson vettünk részt Cegléden a Aquarel Hotelban .
A képeket innen kölcsönöztem.

Általában, miután vezetőim kiválasztják a helyszínt nekem jut a feladat, hogy megszervezzem a több napos rendezvényeket. Ilyenkor több igényt is ki kell elégíteni például: a vegetáriánus kollégák is jól lakjanak, az első nap több legyen az aprósütemény kávészünetkor, mert a kollégák messziről jöttek, ki-kivel legyen egy szobába, hogy ne sérüljenek beosztások, személyiségek, van aki nem alszik franciaágyban, van aki fürdőkádat szeretne, meddig legyen nyitva a wellnes részleg, elég light üdítő legyen a szünetekben, az étkezések során elégedetten távozzon, aki szereti a kiadós ételeket és az is aki csak kímélő ételeket fogyaszt. A kéréseknek, mikor 60 ember egy helyre van két napig toborozva persze itt még nincs vége, de nem sorolom tovább.

Több szállodával volt már kapcsolatunk, de itt elég jól viselték a kívánság listánkat, sőt nagyon-nagyon segítőkészek voltak. Nagyon sokat köszönhetek Horvát Nikolettának, aki nem csak az előkészületeket, hanem az ottlétünket is megkönnyítette a szálloda részéről.
A hotel **** -os és a honlapjukon található képek a valóságot tükrözik. Rugalmasak és készségesek voltak, bírták a nyűgös vendégeket, mindig mosolyogtak és minden gördülékenyen ment. Meglepő volt számomra, hogy 30 év feletti hoteldogozóval nem találkoztunk.

A menűsort már előre kiválasztottuk, minden esetben volt benne kétféle leves, hal, sertés, marha, csirke, kacsa/liba, rengeteg köret, rengeteg saláta és többféle desszert.

Többek szerint a sült kacsacomb aszaltgyümölcsös pároltkáposztával nyerte el győztes címet, én viszont a tésztasalátára és a BBQ csirkére szavazok. A levesek átlagosak voltak, a halak finomak. Minden kollégám talált a fogára valót. A desszert sajna csapnivaló volt, mű színű és mű ízű. Az összképet ez eléggé lerombolta.

A reggeli is fincsi volt, nagyon szeretem, amikor előttem sütik meg az omlettet és keverik bele a zöldséget, sonkát. Sajnos a omlett készítés helye igen eldugott, így csak véletlenül fedeztem fel, a férfi kollégáim nagy bánatára. Ők már vígan reggeliztek és teletömték hasukat, mikor én álmos szemekkel elkészítettem a tojásos reggelimet, ők pedig folyamatosan a melegítőpultról csemegéztek, pontosan háttal a tojásnak. Már többször említettem, hogy a kávé aromája, illata nagyon fontos nekem, sőt utazok a jó kávéra. Ebben a Hotelben nem sikerült ízletes, finom kávét innom, sőt meg sem sikerült innom, amit kikértem. :(

Értékelés: 6 pont

Nincsenek megjegyzések: