2013. november 4., hétfő

A bili születésnapja


Emma a múlt héten beteg lett és itthon töltötte a napjait, péntek este tájékoztatott, hogy készítsek neki tortát, mert születésnapja van. Próbáltam elkerülni ezt a témát, magyaráztam nem neki van szülinapja, hanem majd Kristóf barátjának lesz. Nem, nem neki bizony születésnapja van . - állította határozottan.
Szombaton elmentem vele egy tortakellékes üzletbe. Az öt perces út elég izgalmasra sikerült, mert Emma annyit köhögött, hogy összehányta magát. Vissza akartam kanyarodni, de az üzlet már a láthatáron belül volt és szerencsére a tigris felfogta a hányást, így sok nyoma nem maradt.... Szóval végül leparkoltam és imádkoztam, hogy Emma nem hányja le a fehér falat, persze semmi ilyen nem történt. De addig nézegetett, hogy megvetette a fent látható gyertyát. Éreztem elvesztem, ma még tortát fogok sütni... 
A kép nem adja vissza, de a narancssárga díszítés valójában rózsaszín. A torta egy sima kakaós piskóta csokikrémmel.
Aztán este meggyújtottuk a gyertyát, de a férjem , hogy Emma ne gondolja, hogy havonta van szülinapja, lenézett a lába mellé és közölte:
Ma a bilinek van szülinapja....
Úgyhogy megültük ezt a szülinapot is, Emma boldogan, csillogó szemmel elfújta a gyertyát, megkínálta a kimosott tigrist és elégedetten ette a csokikrémet.




Nincsenek megjegyzések: