2013. november 18., hétfő

Torták

Gondoltam - férj utasítására - felteszek egy-két tortát, amiket még nem tettem közzé. A papírsárkányosat Emma szerelmének készítettem, mivel már KETTŐ éves lett. Pici fiúnak pici torta, édes volt az anyukája, a buli után felhívott és mondta nagyon finom volt, Kristóf apukájával megették, hogy Kristófnak tetszett-e sajnos nem derült ki, mert még nem sokat beszél :) , egy biztos, mosolygott.
Kristóf tortája - Bounty
 Legelső tortám, fogalmam sincs milyen ízű.


Ezt a tortát magamnak készítettem, mert nagyon tetszik, a fehér-barna-rózsaszín kombináció.


Ebben a tortában biztos vagyok, hogy csokikrémes és nagynénémnek készítettem, abból az alkalomból, hogy találkoztunk :) . 

Ez egy csoki-moussos torta és a négy éves Mirának készült, mivel épp a hercegnő korszakát éli, kapott hozzá muffinokat, melyeken rózsaszín hab volt. 


Ezt a tortát... itt Emma csak simán alszik és még hajlandó volt a cin-cin-es pizsamáját felvenni, mióta hideg van kizárólag pólóban és rövidnadrágban alszik.


Nincsenek megjegyzések: