2008. július 7., hétfő

ÉM-7

Az előző bejegyzésben megemlített lány búcsúkor a hajó kirándulás után elmentünk a Margit Szigetre, hogy folytassuk a bulit. Mire betúráztunk a Holdudvarhoz a kis csapat nagyon megéhezett. A Holdudvar bejárata előtt egy ilyen hot-dog árus telepedett le, úgyhogy azonnal megrohantuk.
Ezt a hot-dogot csak annak ajánlom aki nagyon éhes vagy nagyon szereti a hot-dogot. 450,- Ft/darab, ami szerintem igen húzós, mivel a svéd bútor áruházban hasonló adagod 100,- Ft/darabért adnak. Itt extraként pirított hagymát és szeletelt uborkát tettek bele, továbbá lehetett választani a mustár és társai közül. Én majonézt választottam, ami vagy gyárilag avas volt, vagy csak régóta nem kért senki és én így jártam.
Ennek ellenére mindenki befalta a maga adagját.
Értékelés: 1 pont.

Nincsenek megjegyzések: