2009. november 15., vasárnap

ÉM-33

Tettem egy ígéretet. Kitti (fenti kép) unokatestvéremmel megismertetem a sushi-t. Már régebben is írtam, hogy mennyire rajongok e japán ételekért. Az élet kegyes hozzám, mert az utca túloldalán található a La-guna Sushibar . Örök fájdalmam, hogy csak az ízeket tudom megmutatni, sajnos a pálcikával való étkezést nem. Ügyetlenségem, balkezességem, vagymitistudom én miért nem megy. Nekem marad a hagyományos nyugati típusú evőeszköz.
Mivel még soha nem evett sushi-t, arra jutottunk, hogy elmegyünk (átsétálunk az út másik oldalára), megrendeljük, séta vissza és itthon fogyasztjuk el. Hátha nem ízlik vagy oly annyira bejön, hogy két pofira betömné.
Az étteremben mindig kevesen vannak, bár icipici a vendég rész. Viszont a színei, a berendezése, a hangok, a fények kellemes, megnyugtató érzéssel töltenek el minden egyes ottlétünkkor. A hosszú tartózkodást, minden esetben gátolja az a tény, hogy a férjem, kifejezetten undorodik a haltól, az algától, wasabitól, a ráktól és még minden egyéb ételféleségtől ami a sushi elmaradhattatlan része. A pincér mindig kedves, készséges, türelmes, sőt teljesen hozzá van szokva, hogy a japán konyhában járatlanok is szakértőként próbálnak rendelni.
Az étlap bőséges, bár nekem az internetes oldalon mindig úgy tűnik, mintha ott sokkal változatosabb a kínálat.
Csak makikat választottunk, rákosat, avokádósat, tojásosat, lazacosat, csirkéset.
Körülbelül fél órát vártunk a csomagjainkra (5000,-Ft-ot fizettünk) és már robogtunk is vissza a biztonságot nyújtó lakásunkba, hogy kezünket használva felfaljuk a sushinkat.
Az árak sushi árkategóriában teljesen normálisnak mondható. Egyáltalán nem drága étterem.
Kitti a rákos mellett voksolt, én persze az összesért rajongok, de a lazacosért mániákusan.
A wasabi, gyömbér, szójaszósz kombináció nem annyira nyerte meg a tetszését, mert szerinte erős.
Pozitív és negatív kulináris élmény feltöltődése után, elégedetten elautóztunk moziba és megnéztük a Csúf igazság című filmet.
Étterem értékelés: 7 pont

Nincsenek megjegyzések: