2009. november 29., vasárnap

ÉM-35

Kép innen
Már az előző bejegyzésemben írtam, hogy a gyorsétkezdék előnyét rendszeresen igénybe vesszük, ezzel együtt a hátrányait is. Amikor az ismert svéd bútorüzletben járunk, mindig eszünk hot-dog-ot. Fogalmam sincs mi vonz bennünket és még több ezer vásárlótársamat abban hogy beálljunk a végtelenül hosszan kígyózó sorba, hogy 100,- Ft-ért vásároljunk egy forró kutyát. Pontosabban nem egyet, mi legalább ötöt szoktunk venni. Nincs benne semmi extra egy melegített kifli (fehérliszt és mindenféle adalékanyag) és egy melegített virsli van összerakva. Ezután korlátlanul lehet rá rakni majonézt, mustárt, ketchupöt, kb. hat falat. Mégis az emberek, köztük mi is minden alkalommal beállunk a sorba és megvesszük akár menüben is.
Most hogy a karácsony közeledik náluk is megkezdődött az akciók ideje: alkoholmentes forralt bor ajándék bögrével!

Kép: innen
Megkóstoltam, nekem ízlett, ezért elégedetten kisétáltam az ajándék bögrével. Már az autóban kezdtem gondolkodni, hogy mint minden évben, most is bedőltem. Tavaly meleg áfonyalé volt a csali. Megvettem 300,-Ft-ért azr a bögrét amit az üzletben 99,- csak hogy igyak forralt alkoholmentes bort? Ami valószínüleg 15,- Ft önköltségi áron előállítható. Igen, ismét elmondható, hogy az ajándék szó hallatán, jobban kinyílik a pénztárcánk.
Étteremként nem értékelem a hot-dog értékesítést.

Nincsenek megjegyzések: