2009. december 6., vasárnap

ÉM-36

Az elmúlt időszakban igen sok étteremben megfordultam, de lustaságom felülkerekedett azon, hogy felrakjam a blogra. Be fogom pótolni, mert meglepődve, de örömmel tapasztaltam, hogy páran hiányolják a bejegyzéseimet. Köszönöm, mindenkinek!
Családommal jártunk a Major Panzió és Étterem -ben, (a fotókat innen töltöttem le) amely intézmény Hajdúszoboszlón található. Az interneten hosszas keresgélés után választottuk ki az éttermet, örömmel tapasztaltuk, hogy az étlap is megtalálható az oldalukon, így a választékot és az árakat is megismerhettük előre.
Az étterem a panziónak szoros része, ezért inkább az ott lakók veszik igénybe menü rendszerű étkezés keretében.
Amikor beléptünk, nem mondhatnám, hogy kitörő örömmel fogadtak bennünket, mivel így is sok volt a vendég. Főként német nyugdíjas házaspárok kötötték le az egyetlen pincért. Bennünket egy négy fős asztalhoz ültettek le, ami igen csak picinek bizonyult és kicsi asztalt még egy szárított virág kompozícióval is csökkentették.

A pincér asztaltól asztalig rohangált, néha megállt mellettünk, felvette az ital rendelést, hozta az étlapot és utána elfelejtett bennünket. Az étlap választéka igen nagy, bár a rendelés során kiderült, hogy nyugodtan megrendelhetem a mediterrán halas tekercseket, de kb. 60 perc mire elkészítik. Úgyhogy más ételeket választottunk.

A leveseket kb. 30 perc után hozták ki, de megérte a várakozást, mert nagyon finom volt. A pontos nevére nem emlékszem mit rendeltem, de tárkonyos, tejszínes csirkeraguként jellemezném. Ízletes volt, bár meglepődve tapasztaltam, hogy teli van csirkenyakkal. :(

A főételről nem ejtenék szót, mert az enyém borzalmas volt, tökéletesen elsózták. Ezt jeleztem a pincérnek, de nem volt ideje a reklamációmmal törődni, ez egy kicsit szíven ütött.

A pincér modortalansága után, kértük a számlát és távoztunk, árban közepes kategóriába sorolnám .

Értékelés: 3 pont.

Nincsenek megjegyzések: