2010. június 19., szombat

Before

Az utóbbi napokban egy feladatom volt, Dalma esküvőjére sütni és süttetni a süteményeket. Tegnap este elszállítottam a csomagokat az esküvő helyszínére és elfogott egy érzés, hogy kevés lesz a sós süti. Ráadásul a néni, aki a barackokat sütötte, elfelejtett szólni, hogy mivel nem emelte az árát, ezért csökkentette a méretét az édességnek.......Ahhhhh
Képtelen voltam megszabadulni a gondolattól, hogy nem lesz elég a sós típusú süti, úgyhogy felhívtam Esztert (kolléganő) és azonnal elkértem tőle az általa így hívott receptet: a világ legegyszerűbb sós rúdja.
Begyurkászoltam 2 adagot:


Ma reggel pedig kisütöttem:

A recept:

1 db 25 dkg -os margarin,
40 dkg rétes liszt (én felesbe csináltam 20 dkg rétes liszt, 20 dkg Bl55 liszt),
1db kisdobozos 20%-os tejföl,
1 teáskanál (minimum) só,
20 dkg sajt, sütéskor lereszelve.
1 db tojás a kenéshez.
A hozzávalókat összekeverjük a sütés előtti este és a hűtőbe tesszük pihenni.
Másnap kinyújtjuk (két darabban pihentettem), nagyon vékonyra, megkenjük tojással és megszórjuk sajttal. Irány a sütő!
Lányok! Nem, nem kell bele élesztő!!!!

Nincsenek megjegyzések: