2008. június 24., kedd

ÉM-5

Kedves német tanárnőm kérsére újabb szempontot veszek figyelembe: vegetáriánus étel! Igen, ezentúl megnézem az étlapot, hogy az adott étterem készít-e vegetáriánus ételeket.
A Bugac Étterem és Pizzéria Budapesten az Üllői út 264.-ben található. Tavaly nyitották és folyamatosan bővítik az étlapot. Első időkben nagyon-nagyon olcsó volt nagy adagokakkal. Ma már középkategóriás árban vannak az ételek, viszont az adagok nagyok maradtak. Az ízeik finomak, a kiszolgálás megfelelő. Az étlap nem változatos, de mindenki talál a fogára valót.
Marcsi! Készítenek vegetáriánus ételt.
Már többször ettünk az étteremben és a desszert méretek változtak, gondolom szakácstól függően. Vasárnap jártunk ott utoljára, pizzát rendeltünk elvitelre és én egy fagylalt kelyhet. Epreset szerettem volna, de sajnos éppen nem volt eprük :(. Ezért valami más gyümölcsöset kértem, ami megfelelőre sikerült. A pizza szép nagy, vékony tésztás, viszont valami hiányzott róla, de sajnos sem a férjem, sem én nem tudtam megfogalmazni, hogy mi is pontosan.
Házhoz is szállítanak, bár akkor mintha az adagok kisebbnek látszanának. Amikor mi rendeltünk, nagyon gyorsan kiszállították.
Értékelés: 6 pont.

Nincsenek megjegyzések: