2008. június 29., vasárnap

ÉM-6



Pár éve úgy alakult, hogy Kati barátnőmék két napot átadtak a balatoni nyaralásukból, ezért nemcsak reggel érkeztünk és este indultunk Siófokról vissza Budapestre. Szóval ezen a pár napon betértünk a Krúdy Panzió Restaurant-ba, szerintem istenit ettünk. Azóta minden évben visszatérünk és eszünk ott finom ételeket. Tegnap is ott ebédeltünk, de az eddig általunk dicsért étterem, most nem szerepelt valami fényesen.
Azt már kitapasztaltuk, hogy minden nyáron fiatalokat vesznek fel dolgozni, akik még nem annyira járatosak a pincérkedésben. Eddig ez nem volt probléma, mindig rendesen és barátságosan szolgáltak ki. Igaz tegnap a fiatal pincér fiú a szomszéd asztalnál ülő hölgy lábára öntötte az uborka salátát, a ránk osztott pincérlány kedves és kézséges volt. Ez a pici incidens sem szegte kedvünket, megrendeltem a szokásos hagyma levest cipóban. Sajnos meg kellett állapítanom, hogy vagy nem voltam elég éhes, vagy új szakács dolgozik az étterembe. Azonkívül, hogy forró volt, ízetlen és porból készült. Ezután gondoltam fogyasztok egy gyümölcs salátát, ami sajnos befőttből és tejszínhabból állt. :( A férjem csak palacsintát evett, ami finom volt és bőséges. Mindezek után szomorúan tapasztaltam, hogy lyukas a terítő. Vegetáriánus ételekből nem sok félét kínálnak, rántott sajt, rántott gomba és sült zöldségek. Az árak nem voltak magasak.


Értékelés: 5 pont.

Nincsenek megjegyzések: