2008. június 14., szombat

ÉM

Ma amikor ültünk Cserkeszőlőn egy étteremben és kihozták az ételt, azon gondoltam valahol le kellene írni, tetszik-e vagy nem az étterem. Étterem-mustra? ÉM. Azután eszembe jutott pár napja csináltam ezt a blogot, hogy a férjem fényképeit elhelyezhessem. Remélem ide belefér ez a pár mondat. Megszeretném jegyezni, hogy az étteremek amiket ki szoktunk próbálni nem exluziv helyek, viszont sokszor akadunk nagyon jó kis csárdákra, ahol istenien főznek, kedvesek az emberek.
Dél körül értünk Cserkeszőlőre és már éhesek voltunk, ahogy leparkoltunk megláttuk a NÁDAS Vendéglőt. Bementünk, rendeltünk, fogyasztottunk, fizettünk. Hm....

Rezzenéstelen arcú pincér szolgált ki, aki három szót nem szólt hozzánk. Az étel átlagos volt, bár én roston sült harcsát kértem, de szerintem a panírozásból a prézlit kihagyták és úgy kisütötték a halat. Díszitésre egyáltalán nem figyeltek, szó szerint minimál dekoráció volt a tányéron, mivel a halon és a kroketten kívül mást nem helyeztek rá. A férjem tányérja is hasonló csendéletet tartalmazott. Ízek átlagosak voltak, semmi extráról nem számolhatok be. Az árak ettől függetlenül nem voltak minimálisak.


Sokat gondoltam rá, hogy pontozzak -e? Fogok. 1-5? vagy 1-10? egyik sok, másik kevés. Az 1-5-ig skálát választottam.

Pont: 3.

Nincsenek megjegyzések: