2008. június 19., csütörtök

ÉM-4


Csorna, Sárkány Étterem. Táplánszentkereszten megtekintettük a búza fajtákat, találkoztunk sok ismerőssel, ja és a legfontosabb a főnököm előadást tartott, melyet megtapsoltak :). Továbbá megsütött a nap, ami holnap fájni fog. Megismerkedtem a kolléganőm apukájával. Szóval mindezeken túl, teljesen kifáradva és éhesen visszaindultunk Budapestre. Csornán áthaladva megláttuk a Sárkány Éttermet, pont pirosat kaptunk a vasúti átkelőben és bekanyarodtunk. Szerintem ez az étterem üzleti politikája, a közvetlenül a vasúti átkelő mellé épült. Mivel itt tologatják a mozdonyokat, ezért 15 percenként leeresztik a sorompót, sok várakozó dönt az étterem mellett.

Itt is mint reggel bent tisztaság fogadott, a pincér kedves és szolgálatkész volt. A frissen sülteket meglepően gyorsan hozták ki, átlagos ízekkel. Sem különlegesen finom nem volt, sem ízetlen. Mint megtudtam a vegyes vágott és a káposzta saláta házi készítésű ezért közülük választottam, finom!

Már mondhatni elégedett lettem volna, mikor megláttam az ablakokban a döglött legyeket :(. Még szerencse, hogy végeztünk....

Pont: 5.

Nincsenek megjegyzések: