2009. augusztus 3., hétfő

ÉM-26

Miután hétközben tűröm az általam kiszabott fogyókúra nehézségeit, hétvégén ismét betértünk egy étterembe. Poroszlón az Öreg Pákász Étterembe. Először nem ide készültünk, hanem egy másik poroszlói étterembe, de végül számunkra is megmagyarázhatattlan okból itt kötöttünk ki. Az étteremhez kerthelyiség is tartozik, hangulatosan berendezve, úgyhogy az épületben be sem nyitottunk.
A kerthelyiségben ültünk az asztal mellé, dugig volt vendégekkel, főleg kisgyermekes szülőkkel. Egy - egy asztal hatszemélyes és padok vannak székek helyet. Sajnos ezt nem igazán szeretem, mert a pad nehéz és nem könnyű mozgolódni, felállni, közelebb vagy távolabb húzódni.
A pincérek gyorsan felvették az ital rendelést, hozták az étlapot. A választás nehéz volt, mert én mindenképpen halat szerettem volna enni, persze mivel rengeteg hal volt az étlapon kb. 15 perccel meghosszabbítottam a rendelés időt.
Végül a harcsa mellett kötöttem ki, míg a férjem cigánypecsenyét választott.
Az étel elkészülési ideje kb. 45 percbe került, ami azt eredményezte, hogy majdnem lefordultam a lócáról.
Az ebéd finom volt, nulla díszítéssel, de nagy adag. Ezután rendeltünk desszertet, amire kicsit kevesebb időt vártunk. Ízletes és megfelelő mennyiségű volt.
Míg hozták a számlát kb. 30 perc, meglátogattam a mellékhelyiséget, mely iszonyat piszkos és elhanyagolt volt. Azt nem tudom, hogy azért, mert rengeteg vendég volt és semmi idő nem jutott a dolgozóknak a takarításra vagy egyszerűen mindig ilyen piszkos.
A számla igen szép összeget tartalmazott: 8.100,- Ft. Rendben az étel mellé ittunk 1-1 üdítőt....

Értékelés: 3 pont.

Nincsenek megjegyzések: