2009. augusztus 5., szerda

ÉM-27

Zamárdi - Mauro Ristorante . Már többször hallottam az étteremről, pizzériáról, de szombaton jött el az ideje, hogy meglátogassuk. Főleg kollégám Gyuri dicsérete győzött meg arról, hogy ki kell próbálni, ha a Balaton déli partján járunk. Szombat reggel még rákerestem a neten, hátha egy-két gastroblogger ír róla valamit. Hát igen, kapott az étterem hideget és meleget. Főleg az árai miatt voltak kiakadva. (akkor még nem jártak Poroszlón...). Az étlap is megtalálható a világhálón, átnéztük, nekünk nem tűnt vészesnek. A párom egész úton a keresztapa zenéjét fütyülte, ami a végén már igencsak idegesítő volt. Ahhhh
Az éttermet könnyű megtalálni, csak itt voltak vendégek, a mellette lévő teljesen üres volt. Jó jel. Valószínűsítem, hogy Mauro a tulaj, aki gondolta megismerteti a magyarokkal az olasz ízeket.
Itt látható ki is Mauro:

Amikor belépünk minden dolgozó hangosan olasz köszöntéssel fogadott. Ez minden belépő, arra járó vendégnél így van, úgyhogy az ebéd végeztével már egy kicsit zavaró volt. Még a wc-ben takarító hölgy is kántálta az olasz üdvözléseket. Az étterem berendezése hétköznapian olaszos, ettől családias, ami csak tovább fokozódik, hogy a tulajdonos folyton kering a vendégek között és kérdezgeti az étel minőségét, ízét, teszteli a vendég elégedettségét.
Rögtön leültettek, rögtön felvették az italrendelést, természetesen rögtön! kihozták egy kis előétel kíséretében. Meg kell jegyezni, tényleg minden rögtön történt, sőt figyeltem a szomszéd asztalt, öt fő ételrendelését 14 perc alatt hozták ki. Ez annak is köszönhető, hogy a pincérek nem sétálnak, hanem szó szerint folyamatosan szaladnak. Biztos Mauro edzés tervében benne van, hogy fitten kell tartani a dolgozókat, na és persze gyors kiszolgálás eredménye az elégedett vendég.
Mi pizzát készültünk enni, rendelni. A döntésünk közlése után nem telt el 10 perc! ehettünk. Számomra ez a gyorsaság szinte hihetetlennek tűnt.
Az ízek: olasz. Finom volt, imádtam. Persze a végén már bántam, hogy döntésképtelen voltam és pizzát rendeltem, mert annyi mindent tudtam volna még választani az étlapról.
Ettünk desszertet is, ez volt a korona az egész étkezésen. Lime tortát kértem, 3 perc alatt az asztalomon volt és csak annyit tudok írni, mennyei. Nem tudok mást hozzáfűzni. Mindenki menjen el és próbálja ki.
Sőt annyira imádtam, hogy nem ittam kávét, hogy tovább érezzem az enyhén kesernyés lime ízt a számba!!
A számlán 5600,-forint szerepelt. (ezt kb. 1 perc alatt hozták ki :)) Nem mondhatnám vészesnek.

Réges - régen azt tanították, hogy ha meg akarod tudni valamely cégről étteremről, hogy milyen a higiéniával szembeni elvárása, menj a wc-be. Ott minden kiderül. Én mindig tesztelem a wc-ket, itt tökéletes volt, tiszta, kellemes, minden rendelkezésére állt a vendégnek.
Értékelés: 9 pont. Azért mert 10 pontos étterem nem létezik :)

Nincsenek megjegyzések: