2009. augusztus 15., szombat

ÉM-28

Forrás (kép innen)
Már többször jártam a Marché országúti éttermeiben, de valahogy eddig nem írtam róluk. Nagyon tetszett régebben, mert mikor belépek érzem a tisztaságra, igényességre, mindenki elégedetten távozzon hatásra való elhivatottságot.
Ezekben az éttermekben éjjel-nappal van kiszolgálás, alapételek: kétféle leves, grill húsok, melyet a vendég előtt sütnek ki, saláták tömege, házi sütésű péksütemények, szendvicsek, friss gyümölcslevek, kávé és tea.
Szóval mindig szívesen álltunk meg és soha nem hagynám ki, hogy ha mást nem egy kávét igyunk.
A kiszolgálók kedvesek és folyamatosan tudják tartani a tisztaságot.
Ezek a pozitív oldalai az egységeknek, de mint mindenhol vannak számomra negatív részei is.
Az étterem nem olcsó, pl.: leves 750,- kis saláta 600,- gyümölcslé 680,- szendvics nagyobb: 990,- stb.
A toalett nagyon is rendben van és 100,- ért lehet elvégezni a szükséges dolgokat, ezért kapunk egy kupont, melyet el lehet az étterembe költeni. Ezt mindig is korrektnek gondoltam. Előforudlt, hogy csak a toalettet látogattuk meg, elraktam a kuponokat és pár hónap múlva beváltották, semmi gond nem volt. Mi szinte 3 havonta megfordulunk egy ilyen étterem mellett, mivel egy bizonyos benzinkúttal van összeragasztva. De pont múltkorában gondoltam arra sarkalják az embereket, hogy vásároljanak, mégha nemis akarnak.
Szóval az utolsó látogatásunk csalódás volt. Ettünk volna egy gulyás levest, ami zöldség leves volt és iszonyatos. Ezután megpróbálkoztam egy csirkés szendviccsel, amibe tettek egy saláta levelet és egy szelet húskenyeret. Iszonyat volt és elkértek érte ezer forintot.
Remélem, ha legközelebb betérünk az étterem bármelyik egységébe, nem fogok ilyet tapasztalni.
Megjegyzem a kávéjuk isteni.
Értékelés: 5 pont

Nincsenek megjegyzések: