2009. szeptember 24., csütörtök

ÉM-30

A képek ismét telefonnal készültek, mivel mikor reggel elindultam otthonról, még szó se volt arról, hogy délután egy étteremben fogok ülni két kollégámmal.
Hogy a munka után frissen és vidáman utazzunk és vezessek még egy órát, gondoltuk a fáradság és a meleg túlélésre az a legjobb, ha megtömjük a hasunkat. Nemcsak lelkünknek, de a pocinknak is jó.
Szóval megálltunk Enyignél a Bozsoki Boszorkánykonyha Étteremnél (Enying /Balatonbozsok/ Fő út. 61.). Az éttermet már ismertük, többször jártunk ott és mindig elégedetten távoztunk.
Maga az épület, az étterem nem egy óriási szám, átlag berendezés, átlag étkészlet, átlag szalvéta, kint műanyag székek, bent óriási terem, ami mindig kicsit sötétnek tűnik. Főleg ha a napfényes utcáról belépünk, akkor tűnik fel a sötétség, ahogy káprázik a szemünk. De mindig tiszta, mindig kedvesek, bár akárhányszor jártam ott szinte mindig üres is volt. Talán ideje lenne normál étkezési időben betérni enni és nem délután 16-kor. A mellékhelyiségek is a szocializmus idejére emlékeztetnek, viszont még soha nem volt üres a szappantartó, sem a kéztörlő.
Az étlap rengeteg ételt vonultat fel, lehet válogatni, szerintem mindenki talál kedvére valót.
Mi már rutinosan őszibarack levest rendeltünk, emlékeink szerint halálosan finom. Most sem csalódtunk, de csak azoknak ajánlom, akik szeretik a hideget, mert nemcsak fagylalt van benne, hanem a barack is jó hideg. Igazából nem sok köze van a hétköznapi gyümölcsleveshez és nincs benne fahéj! Ez nekem külön öröm, mivel szervezetem száz százalékosan elutasítja ezt a fűszert és már az illatától is megfájdul a fejem.
Mint már említettem igen sok ételt kínálnak a betérő számára, elég nehéz volt a döntést meghozni, én citromos csirkemellet választottam:
Nagyon ízletes volt, enyhén érződött a citrom íz. Visszagondolva az ízekre eszembe jutott, hogy elég ritkán fordulok meg ebbe az étterembe (kb. évente egyszer), halvány emlékeim szerint már rendeltem citromos csirkemellet.
Ezen a képen hátul egy cézársaláta látható - fogalmam sincs milyen volt -, és szűzérmék, ami a kolléganőm szerint nagyon jól sikerült.

Most veszem észre a képen, hogy a káposztasaláta tányérja jól le van csorbulva.
Az árak közepesek, a kiszolgálás megfelelő és tűrhető kategória között ingadozik. Az étterem iránti lelkesedésemet komolyan csökkentette egy macska, aki állandóan ott nyávogott az asztal mellett és kaját koldult. Ráadásul igencsak soványka volt.
Értékelés: 5 pont.

Nincsenek megjegyzések: