2010. január 21., csütörtök

Ananász hámozás

Gyermekkorunkban nem igazán ismertük az ananászt, mint gyümölcsöt, annál inkább, mint konzervet. Be kell vallani nagyon szerettem, a banán és a narancs mellett. Sajnos - a korom miatt :( - az én szüleimnek még sorba kellett állni a déli gyümölcsért. Ma már minden sarkon lehet kapni elérhető áron. Az ananász azért szokott kimaradni a bevásárló listámról, mert utálom pucolni. Kiborító, idegőrlő, csöpögős, szúrós. Szóval utálom. Kedves sorstársaim, ezennel hivatalosan bejelentem, vége az utálom időszaknak. A www.kookta.hu oldalon találtam meg a megoldást. Az eszköz egy műanyag ananász szeletelő. Adrienn kolléganőmet bíztam meg a beszerzéssel, aki kételkedve hívott, hogy nem igazán tetszik neki, gyengének találja. Két fajtát értékesítenek a műanyagot 2.400,-, míg a fémet 6.000,- forintért. Megbeszéltük, ha nem használható inkább a kevesebb összeget bukjam el.


Mióta használom, merthogy működik!!!, sokat rágódom lehet a fémet kellett volna megvennem. Bár ez a műanyag is végrehajtja a kívánt feladatot. Működési elve: le kell vágni az ananász két végét:

Bele kell furni az ananász húsába és tekerni. Az eszköz miközben meghámozza a gyümölcsöt és kivágja a közepét, körcikkekre is vágja.

A www.kookta.hu oldalt mindenkinek ajánlom, gyönyörű dolgai vannak és a Pozsonyi úton élőben is megtekinthetőek és megvásárolhatóak az eszközök. Tudom első pillantásra drágának tűnik a kínálat, de a márkás és minőségi eszközök mellett sok-sok praktikus konyhai segítséget is ajánlanak megvásárlásra.

Nincsenek megjegyzések: