2011. január 1., szombat

ÉM-58

Kép: innen
Több napos utunk során még az első nap voltunk Kőszegen. Ekkor ültünk be a Kulacs Vendéglőbe a sétáló utcán.

Gondosan próbáltunk eljárni, megnéztük több étterem kínálatát, elolvasgattunk a falon lógó étlapokat. Nem mondom, hogy a legjobb döntést hoztuk.

Azóta próbáltam a neten rákeresni a vendéglőre és találtam egy elég kemény és negatív kritikát.

kritika

Csatlakozom az előttem szólóhoz.

Tudom, hogy nincs turista szezon és ezért nemis vártuk el, hogy telt ház legyen, de mikor beléptünk összesen egy asztalnál ültek a dohányzó részlegen. Mi átvonultunk a nemdohányzóba, ami egy óriási szoba, szóval itt árválkodtunk egyedül.

Rövid tanakodás után – lemondtam a levesről!- kétszemélyes tálat rendeltünk, mondván éhesek vagyunk és van rajta vaddisznó gerinc, amit szerettem volna megkóstolni. Továbbá volt töltött pulykamell, rántott csirkemáj, serésszűz és vegyes köret. Gondoltunk itt pukkadásig esszük magunkat.

A rendelés felvétel után már éreztem is a sült olaj szagát és amíg ezen tanakodtunk érkezett egy másik pincér, aki ingatag lábakon fel akarta újból venni a rendelést. Mondtuk, hogy már rendeltünk, erre vizenyős szemeivel ránk nézet és imbolyogva távozott. Magyarul matt részeg volt.

Ekkor éreztem, hogy álljunk fel és meneküljünk, de mivel már a terjengő szagokból is érezhető volt, rendeltünk, nem akartam magunkat kínos helyzetbe hozni.

Kihozták a tányérokat, mindkettő csorba volt és a tálat. Sajnos a csirkemáj fagyasztott előre panírozott volt, ami érződött is rajta, a vaddisznót pedig nem tudtam megkóstolni, mivel chilis babot tettek rá, ami tönkretette. Azt már nemis említem, hogy a sült krumpli tiszta olaj volt.

Ettünk is, meg nemis és kértük a számlát. Ekkor megjelent újra az imbolygó pincér, hogy ellavírozzon a terítékkel.

A számla 4500,- Ft volt, mivel rendeltünk még salátát és teát. Az egész ebéd nem ért egy fityinget sem.

Értékelés: 1 pont azért mert be volt fűtve az iszonyat nagy teremben.

Nincsenek megjegyzések: