2011. március 3., csütörtök

Csokoládé

Amikor az ember lányának otthon kell maradnia és nem takaríthat, nem pakolászhat, szóval semmi megerőltetőt nem csinálhat mihez kezd? Reggel netezik, olvas, fel-alá járkál, telefonálgat aztán eszébe jut, éjszaka látott egy jó receptet Nigellától, bár nem emlékszik rá tökéletesen. Ezután ugrik be, mintha reggel meg olvasta is volna ezt a süti receptet a Kifőztük februári számában, bár ott nem említik, hogy eredetileg Nigellatól származik az infó, de kísértetiesen hasonlít rá.


Az enni imádó szakácsnőtől elhangzott, hogy pofon egyszerű az édesség, úgyhogy irány a hűtő feltérképezése, hogy van-e minden. Sajnos a nevét nem tudom, jelenleg agyon hizlaló, kalória bombának hívom.

12 dkg csokoládé (én Bocit használtam, mert az volt itthon, de étcsokiból vagy magas kakaót tartalmazó csokoládéból biztos még szuperebb).

12 dkg vaj, 5 dkg cukor, 2 tojás, 2 ek liszt.

Nigella forró vízgőz felett felolvasztotta a vajat és a csokoládét, én bevágtam a mikroba és összemelegítettem. Tudom merényletett követtem el. Ezután Nigella habosra keverte villával a tojásokat hozzátette a lisztet és a cukrot és ezután a két masszát összekeverte. Nos én a csokis vajhoz tettem a többit és jól kikavartam.

Kivajazott formákba öntöttem és forró sütőbe kb. 30-40 percig sütöttem.

Tényleg nagyon egyszerű, forrón nem olyan finom, mint langyosan, kihűlve sajnos igen sokat veszít élvezeti értékéből.

1 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.