2010. július 26., hétfő

Babgulyás

Nem célom, hogy a blogomon a saját kis receptjeimet mutassam be, hiszen jobbnál-jobb gastroblogok vannak a világhálón. Viszont néha felteszek egy-egy ételt vagy süteményt, amiről úgy gondolom, hogy érdemes elkészíteni, vagy csak jól sikerült, vagy mert lehet nem sikerült olyan jól, de sok örömöm volt az elkészítésében.

Így kerül fel életem első babgulyása. Sokat gondolkodtam, hogy a receptjét is feltegyem-e, mert, ha jobban belegondolok fogalmam sincs miből mennyit tettem bele. Több receptet is elolvastam a szakácskönyveimből, hogyan készíti a babgulyást Horváth Ilona, F. Nagy Angéla vagy Frank Júlia. Töredelmesen bevallom egyik sem tetszett, sőt volt akinél nem is találtam ilyen receptet. A neten is próbálkoztam, bár arra nem sok időt szántam, úgyhogy több recept és a férjem rémképei alapján készült ez étel. (pl: csípős paprika) A végeredmény igazán jó lett, úgyhogy máskor is megismétlem.

Nincsenek megjegyzések: