2010. július 22., csütörtök

Sajtos süti

Ismét egy esküvőre sütöttem süteményt, ma már kisült két adag, holnap fogom folytatni. Pár héttel ezelőtt írtam a sajtos rúdról, a kolléganőm jellemzése szerint az volt a legegyszerűbb sós rúd. Erre meg én mondom, hogy a világ legegyszerűbb rágcsája. A titka, hogy picikére kell szaggatni, a legjobb eszköz ehhez a tupperware kiszúró csillag, hold, nap, szív figurák.
A receptet évekkel ezelőtt kaptam a férjem unokatestvérétől Lindától és azóta is hálás neki az egész családunk.
Íme:
25 dkg liszt,
25 dkg margarin (1 db),
25 dkg reszelt sajt,
1 ekanál só.

Összegyúrjuk, kinyújtjuk, kiszaggatjuk és kisütjük. Ennyi.
Vigyázat! Melegen senki ne egye, mert nem lehet abbahagyni és pár óra múlva kemény hasgörcsöket okoz.
Kb. egy hétig lehet tárolni és még akkor is tökéletes.

Családi és baráti összejövetekkor mindig süt valaki egy - két adagot. Kolléganőimnél mindig sikert aratok, ha valami ünnepségre ezt készítem, nálam ez a titkos adu.
Jó sütést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: